keskiviikko 15. helmikuuta 2012

kitkakas

mun joka ateria maistuu 60% margariinilta ja suolalta. mulla on patoutumia. mä en jaksa kirjoittaa oikeaa blogimerkintää joten paiskaan tähän kaksi kuvaa ja pastavesi kiehuu, luojan kiitos työvuoro alkaa kolmen tunnin päästä. huomenna mä saatan olla onnellinen. en osaa mitään ja päässä on tosi monta kaikuvaa käytävää. pidän hallusinogeeneistä ja olen hirveän nälkäinen ja ehkä kusessa noin tulevaisuuttani ajatellen mut en pysty tajuamaan sitä jos mua pidellään. monta elämäni naista, mm. Ane Brun. yllätin itseni, tiesin että tää sielu on mulle yks kiintopiste ja sitä täytyy hoivata, mut ku se kerto millaiseen kuntoon sen mieltä on ehditty hoivailla, täytyin onnella itkuun saakka ja olin niin, niin ylpeä meistä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

JOTENKIN

Oma kuva
kroonisesti jämähtänyt norsunvittu-autistihatuksi. en tuu kaikkien kanssa toimeen, vaan näyttelen tarvittaessa helposti lähestyttävää ja miellyttävää olentoa. ulkoilmatapahtumissa pitää mun mielestä saada tupakoida. blogilla ei ole keskeistä ideaa, kunhan oksennan tänne jotain silloin tällöin. työkseni hoivaan ja kylvetän organismeja, joiden spyyke ei ollut yhtä kestävää materiaalia kuin elämä. kuvat oon ite ottanu!! joskus käytän liikaa huutomerkkejä.

Lukijat