perjantai 18. helmikuuta 2011

nro1

Nimeni on outo nauha ja olen huono bloginylläpitäjä. Olen käyttänyt Livejournalia vuodesta 2004 (tietäähän kaikki mikä se on?) mutta silti tuntuu että käytän julkisia päiväkirjapalveluita jotenkin ihan väärin. En ole ikuna löytänyt minkäänlaista tiettyä teemaa tai genreä päivitysteni aihepiireille, LJ on aina ollut päiväkirja oman pienen elämäni mukana vaihtelevine aiheineen. Olen vuosia halunnut aloittaa blogin koskien jotain aihepiiriä, mutta en taida olla tarpeeksi omistautunut millekään tietylle alueelle jotta osaisin kirjoittaa juuri siitä. Siirryin tänne koska tämä on helppokäyttöisempi kuin livejournal. Olin äsken suihkussa ja ehdin sen aikana muotoilla päässäni mainion ensimerkinnän, mutta kun poistuin sieltä, koko huolellinen hahmotelma oli tipotiessään. Sekin on yksi syy miksi mun blogipäivittely kuseutuu aina, saan ilman näyttöpäätettä tahi paperista päiväkirjaa aina mitä mainioimpia ideoita ja muotoiltua kokonaisia jännittäviä monologeja, ja siinä kohtaa kun olisi aika tallentaa koko setti, mitään ei enää olekaan jäljellä. Huomaa siis, miten yritteliäs olen ollut nämä seitsemän vuotta. Ja juuri nyt mun täytyy mennä laittamaan kananmunat kiehumaan, ihan välttämättä juuri nyt, eli sluibaan tästä jännittävästä ensimmäisen entryn kirjoittamisesta vedoten fyysisiin tarpeisiini, nälän tyydyttämiseen. Niinkuin sluibaan muutenkin kaikesta epämiellyttävästä tai kuumottavasta, etenkin jos siihen sisältyy jonkinlainen vastuullisuus. Ja sitäpaitsi kaveri soitti että mun täytyy mennä viihdyttämään sitä, lupasi mulle kahvidrinkin. Sössön sössön nillin nällin. Seuraava merkintä sisältää tiukkaa asiaa! Ja ehkä kuvan jos toisenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

JOTENKIN

Oma kuva
kroonisesti jämähtänyt norsunvittu-autistihatuksi. en tuu kaikkien kanssa toimeen, vaan näyttelen tarvittaessa helposti lähestyttävää ja miellyttävää olentoa. ulkoilmatapahtumissa pitää mun mielestä saada tupakoida. blogilla ei ole keskeistä ideaa, kunhan oksennan tänne jotain silloin tällöin. työkseni hoivaan ja kylvetän organismeja, joiden spyyke ei ollut yhtä kestävää materiaalia kuin elämä. kuvat oon ite ottanu!! joskus käytän liikaa huutomerkkejä.

Lukijat