keskiviikko 30. marraskuuta 2011

setä

Haluan antaa maistiaisen erään miehen ajatuksenvirrasta, josta saan osani sähköpostitse aamuöisin. Kutsun häntä vaikka Jaskaksi. Mies lähestyi minua joskus alunperin Aukea.netin kautta, koska runoni ja proosani miellyttivät häntä, ja tahtoi kertoa sen.

 - Mie oon aika kova angstaan, ku ottaa päähän kun täällä ei osata tunnustaa mitää mikä olis oikeeta.
Vähä vaa niinkun ett "hohhoijaa onpas taas tylsää herätä runoilijana"

Vihaan kaikkia systeemejä ja rooleja ja turruttamista ja antiempatiia ja etenkin narsisteja.
Tai no ehken mä vihaa?
Vastustan vaan kaikkea kuollutta, mikä ei herää ja luulee olevansa hereillä?
Niin ja vihaan myös heitä jotaka pitävät toista ihmistä "itsestään selvyytenä" kääk, vittu joo.
Mäki olen yhen nartun itsestään selvyys ku sen psykoterapeutti sano sille ett: "vaadit toiselta sellaista mitä
itse et voi hänelle antaa"?
Vihaan mun puhelinta kun se soittaa ja vihaan mua ja sitä kun se ei soita.

Tuolla taivaalla on muuten yks tähti se on kai ehkä uus?
Sillä on pää ja jalat ja kädet.
Silloon (oota käyn kattoon....tap...tap) siis vasenjalka niinku 30asteen kulmassa.
Jos olisin sen tähden takana niin se olis kait oikea jalka sitten ehkä?
Niinku en tiedä oikeesti että misä tää maapallo oikeen sijaitsee?

Oon viisas vaikken ookkaa mutta Tieteen Kuvalehden älykkyystestin tulosraportin mukaan
mun äo on 122 Pistemääräni oli korkeampi kuin 92 %:lla väestöstä keskimäärin.
Silti olen hyväksikäytetty narsistien lelu ja heilun tuulessa.

Isä kuoli kun olin 6v ja velipoika hirtti ittensä 37 vuotiaana ja munsta tuli läheisriippuvainen mun Äidistä
ja olen sitä edelleen vaikka hän kuoli 2004.

Niin otin mä mun lääkkeet vaikken syö muuta ku imovania ku en nuku koskaan ja relaxantteja ku selkä on paskana. -


En uskalla koskaan avata linkkejä, joita Jaska lähettää paljon. En tiedä, millä tolalla tän koneen virustaistelukyvyt on.

1 kommentti:

JOTENKIN

Oma kuva
kroonisesti jämähtänyt norsunvittu-autistihatuksi. en tuu kaikkien kanssa toimeen, vaan näyttelen tarvittaessa helposti lähestyttävää ja miellyttävää olentoa. ulkoilmatapahtumissa pitää mun mielestä saada tupakoida. blogilla ei ole keskeistä ideaa, kunhan oksennan tänne jotain silloin tällöin. työkseni hoivaan ja kylvetän organismeja, joiden spyyke ei ollut yhtä kestävää materiaalia kuin elämä. kuvat oon ite ottanu!! joskus käytän liikaa huutomerkkejä.

Lukijat